Sista natten med gänget och sista dygnet i Svedala på ett tag! :)


Igår var det avskedsfest hemma hos mej med sköna babes, gött häng å myyyyyyyycket prat! När man trycker in 20 brudar som alla gillar att tjöta ganska mycket i ett och samma rum, så blir ljudnivån hyfsat hög! HAHA! Me like :) Tack alla fina för att ni kom, och tack för dom fina presenterna! Kommer komma till användning på resan!

Efter förfesten tog vi tåget in till stan och gick till Sliver, sjukt mycket folk, SJUKT BRA KVÄLL!!!

Idag är det dan före dopparedan, imån drar viiiiiiiii! :D Så denna dag kommer mest bestå utav packning och pill med det sista inför avresa!

Ska försöka uppdatera så fort som möjligt när vi kommit ner till Goa, beror på när vi får tag i en dator! Och första dagen kommer vi bara solasolasola! Haha, får väl försöka ta en liten paus från stranden och slänga in ett litet inlägg så ni vet att vi lever :P

Var ute och gick innan idag, måste säga att Sverige ändå visar upp sin bästa sida, strålande sol och ett par minusgrader! Inte helt fel :) Men snart ligger vi och steker i ett 35-gradigt Goa, yihaa!

Ta hand om er! HÖRS SNART!! ;D

Lite bilder från gårdagen:


Min respartner fixar lite :P <3


BRUUUUUDAR!!! ;)


Fina flickor :) Sara och Junis!


Rosanna, Alexandra, Louise, Evelina! :) Sötnosar!


Finingarna Driola & Louise :)


En neger och två blekfisar! :P MINA FINA <3


Jag & Madde gillar grönsaker :P hahaha! <3


Joanna, jag & Malin :)


Snyggingar i köket: Emmser och Evve :)


Emma och Mathilda är på G :)


Våran fina present som vi fick av Johanna, Rosanna och Alexandra! :)
Tack ännu en gång!!! Ni är bäst! Kommer sakna er <3<3<3


Min fina present från mina näbbisar! Tack brudar! :) Sååå söta är ni!!! <3

TACK ALLA FÖR ATT NI KOM OCH GJORDE VÅRAN KVÄLL SÅÅÅÅÅ HIMLA BRA!!! KOMMER SAKNA ER MASSOR<3

Kommentarer
Postat av: C

Åh vad roligt att följa er på bloggen!!! ni kommer älska det! jag och min bästa vän var också och reste runt för exakt ett år sedan, ni kommer älska Asien :)! Fina ni var igår allihopa!

Sköt om er och hälsa Janna, hoppas ni får en underbar resa!



Och använd Hawaiin tropic, iallafall så fort ni blivit bruna - man blir ännu finare med den smörjan :P!



STOR KRAM /MalmöCicci!

2011-02-20 @ 17:27:08
URL: http://ciccela.blogg.se/
Postat av: Joss

Massa fina bilder ju :D

2011-02-24 @ 12:29:49
URL: http://sickbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0